Pris: 5.999,- DKK ex. moms

  • 1 dag, kl 09.00 - 16.00
  • Fuld forplejning
  • Maks. 6 deltagere på holdet
  • Kræver ingen kendskab til emnet
  • Foregår hos InCom ApS, Overgade 21, 1. 7400 Herning

Det hjælper vi dig med:

  • Tjekke opsætning af Facebook pixel
  • Tjekke facebook modtager data fra jeres website

Dette lærer du på workshoppen:

  • Annoncering og målgrupper
  • Opfølgning og indblik

Facebook Workshop

Når du har tilmeldt dig denne workshop, hjælper vi dig med at:

- tjekke jeres facebook er opsat på jeres website

- tjekke at facebook modtager data fra jeres website

- blive klogere på hvordan du kan bruge Facebook i dagligdagen

Har du brug for hjælp til at integrere facebook på jeres website og oprette en annoncekonto, kan vi også hjælpe med dette efter forudgående aftale.

Uanset hvilken type forretning du har, er det vigtigt at engagere sig med sine potentielle kunder.

Sociale medier og i særdeleshed Facebook er et medie, der tapper ind i beboernes private sfære i de øjeblikke, hvor de er mest åbne for følelsesmæssige input. Sociale medier er en stor del af vores medieliv, og selvom de kommende generationer ændrer adfærd, og platforme, er sociale medier stadig på agendaen, når der skal indhentes anbefalinger og historier.

Som kanal, til kontinuerligt at være i beboerens univers, er Facebook en glimrende kanal til både at fortælle historier, indsamle data og målrette annoncer.

 

På dette kursus lærer du, hvordan man:

• sikrer, at et indlæg får et større reach

• opsætter og indstiller Facebook optimalt

• bruger Facebook analytic

• bruger Facebook manager

• annoncerer på Facebook

• indsamler data til remarketing

 

Når du er færdig med denne workshop, har du en grundlæggende forståelse for, hvordan Facebook virker, og hvilke opgaver du skal prioritere.

Tag endelig fat i os

Tøv ikke med at ringe, hvis du har et hurtigt skud fra hoften

Din underviser

Flemming Kjær Vibjerg

Flemming er en garvet formidler på digitale områder og har gennem 5 år undervist i fag som SEO, Google Ads, e-mail marketing og digitale strategier. Som forretningsudvikler har Flemming samtidigt en holistisk tilgang til digital tilstedeværelse som gør ham i stand til at undervise med fokus på forretningspotentialer. Du er velkommen til at netværke med Flemming på nedenstående sociale medier.

  • Opsætning af Facebook

    Inden workshoppen tjekker vi, sammen med dig, at jeres Facebook er opsat til at spore og samle data fra trafik på jeres website.
  • Små hold - maks. 6 deltagere

    Vi tror på et bedre udbytte når vores hold ikke er for store. Det betyder, at vi har maks. 6 deltagere på dette hold. Det gør undervisningen mere fokuseret på dig og din forretning
  • Vi kontakter dig inden dagen

    I god tid inden workshoppen starter skriver vi til dig så vi sammen kan forberede os til dagen. Vi tager udgangspunkt i dine forventninger og ønsker til dagen.

Jeg har kun postive ting at sige om Flemming og hans indgangsvinkel til emnet. Jeg blev specielt tændt på linkbuilding.

Anders B. Leisen

Webkoordinator, Ragn Værktøj

Jeg fik en god gennemgang af Flemming og ved nu hvilke opgaver jeg vil fokusere på.

Jonas Dalsgaard

Selvstændig, Viby Cykler

  • Adfærd på Facebook

    Jeres beboere, interager med venner og bekendte på sociale medier, når det drejer sig om anbefalinger, henvisninger og delinger. Deres adfærd er i høj grad baseret på holdninger og interesser. Dette er jeres ambassadører og jeres forlængede marketingafdeling, når det drejer sig om at sprede jeres budskab.
  • Målgrupper og annoncering

    Et lejemål eller en aktivitet kan ofte målrettes en konkret aldersgruppe, køn eller en tidligere interesseret. Igennem Facebook kan du oprette konkrette målgrupper ud fra adfærd, interesser eller jeres maillister og målrette jeres annoncer på et meget detaljeret grundlag.
  • Indblik og demografi

    Facebook stiller værktøjer til rådighed for opfølgning af kampagner og indblik i adfærd på tværs af jeres Facebook konto. Alder, køn lokation og interesse er blandt de mange informationer, du har til rådighed for datadreven markedsføring.

Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg afmelde min tilmelding?

    Hvis du er forhindret kan du sende en kollega og op til 14 dage, før datoen workshoppen, kan vi flytte din deltagelse til en fremtidigt ledig plads.

  • Hvordan betaler jeg?

    Du modtager en faktura før workshoppen.

  • Hvad hvis vi er flere fra samme selskab?

    Hvis i tilmelder jer flere fra samme virksomhed vil priserne være som følgende.

    1 tilmelding - 5.999,-

    2 tilmelding - 4.999,-

    3 tilmelding - 3.999,-

    Hvis I deltager, flere en 3 personer fra samme selskab er der mulighed for, at vi kan lave en skræddersyet workshop hos jer eller hos os i Herning. Hvis I ønsker, at flere kolleger skal igennem samme workshop eller på tværs af flere workshop, er der mulighed for, at vi kan hjælpe med det bedste setup. Kontakt os for at høre, hvilke muligheder der er.

  • Skal jeg selv have computer med?

    Ja, du skal selv have din computer med på workshoppen. Det bedst vil være, at du er klar med, dine logins og genveje til de platforme, vi skal arbejde med. Dette gør, at vi kan komme hurtigt i gang med indholdet, og ikke bruge tid på at finde passwords og links til diverse programmer. Vi sørger for strøm og WiFi på dagen.
  • Hvor foregår workshoppen?

    Vores workshops foregår hos InCom ApS på Overgade 21, 7400 Herning. Vi har et stort undervisningslokale til rådighed på workshoppen og frokosten indtager vi i virksomhedens kantine. Kaffe, te, frugt og snacks er tilgængelig i løbet af hele dagen.

Derfor skal du vælge denne workshop:

  • Teknisk hjælp under workshoppen
  • Små hold med maks. 6 deltagere
  • Opdateret undervisningsmateriale
  • Fuld forplejning i løbet af dagen

Du kan altid kontakte underviseren på